אנחנו קבוצת yad2, בטוחים שכבר שמעת עלינו כי אין ישראלי שלא מכיר את המותג. כנראה שבצדק :)
אנו פלטפורמת מרקטפלייס #1 בישראל, קיימים משנת 2005 ומעסיקים מעל 300 עובדים, כחלק מענקית התקשורת הגרמנית Axel Springer.
הייעוד שלנו הוא לסייע לאנשים לקבל החלטות חכמות עבור עצמם ועבור הדורות הבאים. אנחנו עושים זאת באמצעות מתן כלים, נתונים ושירותים למוכרים ולקונים שלנו. אנו פועלים ב-4 ענפים עיקריים: נדל"ן, רכב, דרושים IL, ומוצרי יד שנייה.
האנשים שלנו הם האחראים להצלחת החברה ולמותג החזק והמוביל של yad2 ואנחנו מחויבים ליצור עבורם את מקום העבודה הטוב ביותר. אנחנו מטפחים מקצועיות ומצוינות על ידי קידום תרבות של למידה והתפתחות מקצועית. זאת לא סתם קלישאה, מילה שלנו. אנחנו אוהבים לומר שלעובדים שלנו יש דם כתום!
נספר לך שאצלנו הרבה מפתחים הפכו לראשי צוותים, אנשי שירות לקוחות התקדמו לתפקידי מפתח, ביניהם ניהול מוצר ועוד מקרים לא ספורים של מיצוי והגשמה של ההון האנושי.
וגם, לא פחות חשוב, המשרדים מעוצבים ויפים, האווירה משפחתית וחברית, המקררים מלאים בכל טוב ומכונות הקפה לא נחות.
מה תעשו בתפקיד
-
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה - יתרון
-
שליטה מלאה ביישומי מחשב ומערכות אופיס
-
ניסיון מוכח בניהול זמנים, סדר וארגון
• ניהול התפעול השוטף של המשרד הכולל קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול חדרי ישיבות, ביצוע הזמנות, קשר עם ספקים ועוד
• סיוע למחלקת הנהלת חשבונות במשימות גבייה ומנהלתיות שונות
• תכנון, ארגון וביצוע אירועי חברה ופעילויות רווחה לעובדים
המשרה בהיקף של 80% בין השעות 08:30-15:30 ממשרדי החברה בחיפה.
מה תביאו לתפקיד
-
יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות
-
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש גבוהים