אנחנו קבוצת yad2, בטוחים שכבר שמעת עלינו כי אין ישראלי שלא מכיר את המותג. כנראה שבצדק :)
אנו פלטפורמת מרקטפלייס #1 בישראל, קיימים משנת 2005 ומעסיקים מעל 300 עובדים, כחלק מענקית התקשורת הגרמנית Axel Springer.
הייעוד שלנו הוא לסייע לאנשים לקבל החלטות חכמות עבור עצמם ועבור הדורות הבאים. אנחנו עושים זאת באמצעות מתן כלים, נתונים ושירותים למוכרים ולקונים שלנו. אנו פועלים ב-4 ענפים עיקריים: נדל"ן, רכב, דרושים IL, ומוצרי יד שנייה.
האנשים שלנו הם האחראים להצלחת החברה ולמותג החזק והמוביל של yad2 ואנחנו מחויבים ליצור עבורם את מקום העבודה הטוב ביותר. אנחנו מטפחים מקצועיות ומצוינות על ידי קידום תרבות של למידה והתפתחות מקצועית. זאת לא סתם קלישאה, מילה שלנו. אנחנו אוהבים לומר שלעובדים שלנו יש דם כתום!
נספר לך שאצלנו הרבה מפתחים הפכו לראשי צוותים, אנשי שירות לקוחות התקדמו לתפקידי מפתח, ביניהם ניהול מוצר ועוד מקרים לא ספורים של מיצוי והגשמה של ההון האנושי.
וגם, לא פחות חשוב, המשרדים מעוצבים ויפים, האווירה משפחתית וחברית, המקררים מלאים בכל טוב ומכונות הקפה לא נחות.
מה תעשו בתפקיד?
-
ניסיון של 2-3 שנים בתחום הפרסום והשיווק, יתרון משמעותי לניסיון ממשרדי פרסום
-
ניסיון קודם בתחומי הפעילות של yad2 - יתרון
-
תשוקה לתחום הקריאייטיב והפרפורמנס
-
היכרות מעמיקה עם ערוצי פרסום דיגיטליים ומסורתיים
אנו מחפשים לצוות השיווק שלנו מנהל/ת פרסום שיוביל/תוביל את כל הפעילות הפרסומית של החברה.
התפקיד כולל אחריות על תכנון, יישום וניטור של קמפיינים פרסומיים מורכבים בערוצים שונים - אונליין ואופליין, תוך ניהול תקציבי פרסום גדולים. התפקיד כולל עבודה מטריציונית עם צוותים שונים בארגון לצורך תפעול והנעה של פרויקטים פרסומיים.
תחומי האחריות העיקריים:
-
תכנון ויישום אסטרטגיות פרסום מקיפות עבור מוצרים/שירותים
-
ניהול קמפיינים פרסומיים בערוצים דיגיטליים (פרפורמנס, סושיאל וכד')
-
ניהול קמפיינים פרסומיים בערוצים מסורתיים (טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, עיתונות וכד')
-
עבודה עם צוותי קריאייטיב (עיצוב וקופי) ליצירת תכנים פרסומיים
-
ניתוח נתוני ביצועים ומדידת יעילות קמפיינים
-
ניהול תקציבי פרסום גדולים ובקרה תקציבית
-
הנעה ותפעול של צוותי עבודה מטריציוניים לקידום פרויקטים פרסומיים
מה תביאו לתפקיד?
מחלקת השיווק של yad2 היא המנוע היצירתי המניע את הצלחת ונראות החברה.
זהו הצוות שבו רעיונות הופכים למציאות, החל מחקר השוק ומיתוג ועד פרסום ומעורבות לקוח, הן B2C והן B2B.
המחלקה מורכבת מצוות כיפי, דינאמי ומסור שיש לו חלק מהותי באופרציה של yad2.
-
יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות
-
הקפדה על פרטים, דיוק, יכולת ניסוח, סדר וארגון
-
יכולת עבודה בסביבה לחוצה ועמידה ביעדים
-
יחסי אנוש מעולים ויכולת הנעה ותפעול של צוותי עבודה מטריציוניים