אנחנו קבוצת yad2, בטוחים שכבר שמעת עלינו כי אין ישראלי שלא מכיר את המותג. כנראה שבצדק :)
אנו פלטפורמת מרקטפלייס #1 בישראל, קיימים משנת 2005 ומעסיקים מעל 300 עובדים, כחלק מענקית התקשורת הגרמנית Axel Springer.
הייעוד שלנו הוא לסייע לאנשים לקבל החלטות חכמות עבור עצמם ועבור הדורות הבאים. אנחנו עושים זאת באמצעות מתן כלים, נתונים ושירותים למוכרים ולקונים שלנו. אנו פועלים ב-4 ענפים עיקריים: נדל"ן, רכב, דרושים IL, ומוצרי יד שנייה.
האנשים שלנו הם האחראים להצלחת החברה ולמותג החזק והמוביל של yad2 ואנחנו מחויבים ליצור עבורם את מקום העבודה הטוב ביותר. אנחנו מטפחים מקצועיות ומצוינות על ידי קידום תרבות של למידה והתפתחות מקצועית. זאת לא סתם קלישאה, מילה שלנו. אנחנו אוהבים לומר שלעובדים שלנו יש דם כתום!
נספר לך שאצלנו הרבה מפתחים הפכו לראשי צוותים, אנשי שירות לקוחות התקדמו לתפקידי מפתח, ביניהם ניהול מוצר ועוד מקרים לא ספורים של מיצוי והגשמה של ההון האנושי.
וגם, לא פחות חשוב, המשרדים מעוצבים ויפים, האווירה משפחתית וחברית, המקררים מלאים בכל טוב ומכונות הקפה לא נחות.
מה תעשו בתפקיד?
-
תואר ראשון בתקשורת/מנהל עסקים/שיווק - חובה
-
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי שיווק - חובה
-
ניסיון בתחום הנדל"ן - חובה
-
היכרות עם עולם התיווך - יתרון
אנו מחפשים לצוות השיווק שלנו מנהל/ת שיווק עם ניסיון בתחום הנדל"ן.
תחומי האחריות העיקריים:
-
אחריות על הפעילות השיווקית והאסטרטגית של מספר מוצרים בעולמות ה-B2B ו-B2C
-
ניהול ומעקב אחרי מדדי היצע וביקוש של פלטפורמת Marketplace
-
פיתוח ויישום תוכניות שיווק מבוססת יעדים עסקיים ושיווקיים
-
יזום, הוצאה לפועל ואופטימיזציה של קמפיינים במגוון ערוצים
-
אפיון ובקרה אחר מסעות לקוח B2B ו-B2C והסקת תובנות שיווקיות
-
זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ביצוע מחקרי שוק, ניתוח מגמות ותחרות ואפיון קהלי היעד
-
עבודה שוטפת מול משרדי פרסום וסוכנויות דיגיטל
-
ביצוע מונטיזציה, ייזום פעילויות שימור הלקוחות הקיימים, מניעת נטישה וחיזוק הקשר והנאמנות
-
עבודה בצמוד למחלקת מכירות, מוצר, שירות לקוחות ומחלקות נוספות
מה תביאו לתפקיד?
מחלקת השיווק של yad2 היא המנוע היצירתי המניע את הצלחת ונראות החברה.
זהו הצוות שבו רעיונות הופכים למציאות, החל מחקר השוק ומיתוג ועד פרסום ומעורבות לקוח, הן B2C והן B2B.
המחלקה מורכבת מצוות כיפי, דינאמי ומסור שיש לו חלק מהותי באופרציה של yad2.
-
ניסיון בעבודה מול לקוחות B2B
-
הבנה של מוצרים דיגיטליים וחוויית משתמש
-
יכולות אנליטיות בניתוח נתונים והסקת מסקנות, הכנה והצגה של חומרים מקצועיים
-
חשיבה יצירתית וחדשנית
-
יחסי אנוש מעולים, כושר ביטוי גבוה בעל-פה ובכתב, יכולת עבודה מול מספר ממשקים