אנחנו קבוצת yad2, בטוחים שכבר שמעת עלינו כי אין ישראלי שלא מכיר את המותג. כנראה שבצדק :)
אנו פלטפורמת מרקטפלייס #1 בישראל, קיימים משנת 2005 ומעסיקים מעל 300 עובדים, כחלק מענקית התקשורת הגרמנית Axel Springer.
הייעוד שלנו הוא לסייע לאנשים לקבל החלטות חכמות עבור עצמם ועבור הדורות הבאים. אנחנו עושים זאת באמצעות מתן כלים, נתונים ושירותים למוכרים ולקונים שלנו. אנו פועלים ב-4 ענפים עיקריים: נדל"ן, רכב, דרושים IL, ומוצרי יד שנייה.
האנשים שלנו הם האחראים להצלחת החברה ולמותג החזק והמוביל של yad2 ואנחנו מחויבים ליצור עבורם את מקום העבודה הטוב ביותר. אנחנו מטפחים מקצועיות ומצוינות על ידי קידום תרבות של למידה והתפתחות מקצועית. זאת לא סתם קלישאה, מילה שלנו. אנחנו אוהבים לומר שלעובדים שלנו יש דם כתום!
נספר לך שאצלנו הרבה מפתחים הפכו לראשי צוותים, אנשי שירות לקוחות התקדמו לתפקידי מפתח, ביניהם ניהול מוצר ועוד מקרים לא ספורים של מיצוי והגשמה של ההון האנושי.
וגם, לא פחות חשוב, המשרדים מעוצבים ויפים, האווירה משפחתית וחברית, המקררים מלאים בכל טוב ומכונות הקפה לא נחות.
מה תעשו בתפקיד?
-
1-3 שנות ניסיון בתפעול דיגיטל, ניהול אתר או תפקיד דומה
-
ידע בתפעול מערכות CRM ו-ERP
-
שליטה במערכות ניהול תוכן (CMS)
-
הבנה בפלטפורמות מסחר דיגיטלי - יתרון
התפקיד כולל אחריות על ניהול ותפעול כלל הפלטפורמות הדיגיטליות של החברה, תוך עמידה ביעדים ברורים של שיפור ביצועים עסקיים, ניטור ביצועים וביצוע אופטימיזציה, הגדלת יעילות תפעולית והשגת גידול במכירות הדיגיטליות.
בנוסף, התפקיד כולל הובלת פרויקטים דיגיטליים E2E, תמחור מוצרי המדיה, יצירת לוגואים ובאנרים, עדכון תכנים.
זיהוי ופתרון בעיות טכניות, אחריות על שיפור חוויית המשתמש.
מה תביאו לתפקיד?
חטיבת המכירות ב-yad2 היא זרוע ההכנסות והצמיחה של החברה.
היא בנויה מ- 4 ורטיקלים עיקריים: רכב, נדל"ן, לוח דרושים ו- Re-commerce.
החטיבה מורכבת ממנהלי תיקי לקוחות טלפוני ושטח, Success Managers ומנהלי צמיחה ותפעול.
בתפיסה שלנו, הלקוח נמצא במרכז, בלב העשייה, ועל-כן מערכות היחסים שלנו עם לקוחותינו מבוססות שותפות והשאת ערך אמיתי.
במטרה לקיים זאת ולהיות מצוינים, אנו משקיעים בהכשרה והתפתחות של האנשים שלנו.
להיות חלק מחטיבת המכירות זה להיות חלק מצוות מנצח בחוד החנית של yad2.
Drushim IL מבית yad2 הינו מאתרי המשרות הפופולרים בישראל, המניב למעלה מ-2 מיליון גולשים מדי חודש, בזכות מנגנון גיוס מדויק למועמד ולמעסיק.
מטרת האתר היא לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים הכי מתאימים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות והמתקדמות בעולם, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.
-
ניסיון בעבודה עם כלי אנליטיקה (כגון Hotjar, Google Analytics)
-
שירותיות ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות וניהול זמן אפקטיבי
-
יכולת פתרון בעיות, יצירתיות, ראש גדול