אנחנו קבוצת yad2, בטוחים שכבר שמעת עלינו כי אין ישראלי שלא מכיר את המותג. כנראה שבצדק :)
אנו פלטפורמת מרקטפלייס #1 בישראל, קיימים משנת 2005 ומעסיקים מעל 300 עובדים, כחלק מענקית התקשורת הגרמנית Axel Springer.
הייעוד שלנו הוא לסייע לאנשים לקבל החלטות חכמות עבור עצמם ועבור הדורות הבאים. אנחנו עושים זאת באמצעות מתן כלים, נתונים ושירותים למוכרים ולקונים שלנו. אנו פועלים ב-4 ענפים עיקריים: נדל"ן, רכב, דרושים IL, ומוצרי יד שנייה.
האנשים שלנו הם האחראים להצלחת החברה ולמותג החזק והמוביל של yad2 ואנחנו מחויבים ליצור עבורם את מקום העבודה הטוב ביותר. אנחנו מטפחים מקצועיות ומצוינות על ידי קידום תרבות של למידה והתפתחות מקצועית. זאת לא סתם קלישאה, מילה שלנו. אנחנו אוהבים לומר שלעובדים שלנו יש דם כתום!
נספר לך שאצלנו הרבה מפתחים הפכו לראשי צוותים, אנשי שירות לקוחות התקדמו לתפקידי מפתח, ביניהם ניהול מוצר ועוד מקרים לא ספורים של מיצוי והגשמה של ההון האנושי.
וגם, לא פחות חשוב, המשרדים מעוצבים ויפים, האווירה משפחתית וחברית, המקררים מלאים בכל טוב ומכונות הקפה לא נחות.
מה תעשו בתפקיד?
-
ניסיון בתפקיד שירותי – חובה
-
הבנה בעולמות הנדל"ן – יתרון
-
היכרות טובה עם Excel
-
מוטיבציה גבוהה, אסרטיביות ויכולת עבודה במספר ממשקים במקביל
במסגרת התפקיד תעבדו באחת המחלקות הכי אסטרטגיות בחברה - מחלקת המכירות!
התפקיד כולל טיוב לידים ממגוון מקורות, ביצוע שיחות ללקוחות מתעניינים, הבנת צרכי הלקוח, מתן הסבר על הפרויקטים השונים, העברת פרטי הלקוחות ליזם, מעקב אחר התהליכים והצגת נתוני הפעילות.
בנוסף התפקיד כולל עבודת בק אופיס שוטפת כגון עזרה לצוות התקציבאיות בתפעול מודעות והקמת מיניסייטים ללקוחות.
מה תביאו לתפקיד?
חטיבת המכירות ביד2 היא זרוע ההכנסות והצמיחה של החברה.
היא בנויה מ- 4 ורטיקלים עיקריים: רכב, נדל"ן, לוח דרושים ו- Re-commerce.
החטיבה מורכבת ממנהלי תיקי לקוחות טלפוני ושטח, Success Managers ומנהלי צמיחה ותפעול.
בתפיסה שלנו, הלקוח נמצא במרכז, בלב העשייה, ועל-כן מערכות היחסים שלנו עם לקוחותינו מבוססות שותפות והשאת ערך אמיתי.
במטרה לקיים זאת ולהיות מצוינים, אנו משקיעים בהכשרה והתפתחות של האנשים שלנו.
להיות חלק מחטיבת המכירות זה להיות חלק מצוות מנצח בחוד החנית של יד2.
-
יכולת שירותית ומכירתית, וורבליות